Taxi Grosik Przemyśl
miejscowość: Taxi Przemyśl
miejscowość: Taxi Przemyśl
Taryfa | Cena |
---|---|
Opłata początkowa | zł |
Taryfa 1 | 2.18 zł/km |
Taryfa 2 | 3.27 zł/km |
Taryfa 3 | 3.27 zł/km |
Taryfa 4 | 4.36 zł/km |
Taryfa 5 | 6.54 zł/km |
Taryfa 6 | 6.54 zł/km |
Taryfa 7 | zł/km |
Taryfa 8 | zł/km |
Taryfa 9 | zł/km |
Taryfa 10 | zł/km |
Taryfa 11 | zł/km |
Taryfa 12 | zł/km |
Rozwiń tabelę |
data aktualizacji danych: 2021-09-23
Jeśli jesteś właścicielem lub przedstawicielem tej firmy i chciałbyś zmienić lub dodać nowe informacje przejmij profil.
Opinie - Taxi Grosik Przemyśl
Obsługa faaaataaaalnaaa! Po zamówieniu przejazdu zadzwoniłam dopytać czy kierowca jest w drodze, ponieważ osoba, która przyjmowała zgłoszenie nie wykazywała zbytniego zainteresowania klientem od samego początku.. dlatego po 10 min zadzwoniłam dopytać czy kierowca jedzie, bo liczę się z czasem i nie dostałam żadnego potwierdzenia. Pan nadwyraz chamski- tak to słowo musi wybrzmieć… właścciciel (jak sie dowiedziałam) nadwyraz chamski,.rzucił do mnie dlaczego tak późno zamawiam przejazd. Poinformowałam go ze probuje zamówić już długo przejazd pierw przez ubrera ale nikt nie zaakceptował mojego przejazdu, wiec wzywam taksówkę. Pomimo tego, ze to nie powinno obchodzić tego Pana, wyjaśniłam mu jak wyglada sprawa. Co zrobił Pan z firmy Taxi Grosik? Oburzył się i dał upust swojemu chińskiemu zachowaniu… tu cytuje „nie poprawiamy po uberze i niech Pani sobie dalej czeka na ubera, ja odwołuje swojego kierowcę” i rzucił słuchawka. W miedzy czasie zmuszona byłam zamówić kolejna taksówkę z innej firmy, ponieważ taxi grosik nie odbierał ode mnie telefonu. Uznałam ze przejazd jest faktycznie odwołany. Po kilku minutach przyjechał kierowca- z firmy takxi grosik, finalnie skorzystałam z jego usług odwołując w miedzy czasie zamówiony przejazd - ze względu na czas.. kierowca wysluchal wszystkiego z kontrargumentem na każda moja uwagę. Kierowca dostał zupełnie odwrócony opis sytuacji od Pana który przyjął zgłoszenie!!! Broniąc firmy odpowiadał argumentami które kompletnie nie trafiają do klienta. Sprawę oczywiście zgłaszam dalej, ponieważ takich „prywaciarzy” działających jak im się chce nie powinno być w obsłudze klienta w tej branży. Co więcej.. firma taksówkarska informuje jeśli ktoś o to pyta ile będzie kosztował przejazd. Pan nie był w stanie mi podać kwoty - stwierdził „może 50 zł” Co znaczy może? Oczywiście zapłaciłam więcej.
Paulina 16.09.2025